Φωτογραφίες

Επιλέξτε Γλώσσα

Greek

Join Us on Facebook

facebook-logo

Συνδεθείτε



Καλώς Ήλθατε στο Κέντρο μας

Οι εγγραφές συνεχίζονται! Οι θέσεις έχουν σχεδόν συμπληρωθεί σε όλα τα επίπεδα! Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη! Αγιασμός κι έναρξη μαθημάτων Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου. Καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο!

1. Τι είναι το e-book;

 

Το E-book είναι :
• Πρακτικό για τους καθηγητές
• Αποτελεσματικό για τους μαθητές
• Φιλικό για τους γονείς

 

Είναι πρακτικό για τους καθηγητές γιατί διασφαλίζει ότι τα παιδιά μπορούν να μελετήσουν στο σπίτι με ασφάλεια όσα τους έχουν αναθέσει.
Είναι αποτελεσματικό για τους μαθητές γιατί διαβάζουν ευχάριστα και γρήγορα όσα έχουν να προετοιμάσουν για την επόμενη φορά.
Είναι φιλικό για τους γονείς γιατί δεν χρειάζεται να ασχοληθούν με το διάβασμα των παιδιών τους στα αγγλικά πέρα απο τα να τα επιβλέπουν.

Τόσο οι καθηγητές όσο και οι γονείς εκφράζουν την αγωνία τους για το πώς να βοηθήσουν τα παιδιά με το διάβασμα στο σπίτι. Σε αυτή την αγωνία έρχεται να δώσει απάντηση και λύση το interactive e-book ή αλλιώς όπως εμείς λέμε στα Αγγλικά ο καινούριος study partner των παιδιών. Δηλαδή, ο καινούριος σύντροφος μελέτης των παιδιών σας.

Πατώντας, λοιπόν, πάνω στην έμφυτη δυνατότητα των παιδιών να χειρίζονται τον υπολογιστή αλλά και στην αγάπη τους για αυτόν αφού περνάνε ώρες μπροστά στην οθόνη του, δημιουργήσαμε το e-book με τη σφραγίδα και την ποιότητα της Express Publishing.

Πριν δούμε αναλυτικά το E-book θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί ένα παιδί μπορεί να έρθει αδιάβαστο μέσα στην τάξη. Είναι ένα τεμπέλικο παιδί που απλά δεν διαβάζει; Είναι ένα αδιάφορο παιδί που δεν θέλει να μάθει αγγλικά; Είναι ένα παιδί που είναι φορτωμένο με τα διαβάσματα του ελληνικού σχολείου και δεν έχει χρόνο; Είναι ένα παιδί που δεν έχει κάποιον να τον βοηθήσει στο σπίτι;
Ή μήπως τελικά είναι ένα παιδί το οποίο όταν προσπάθησε να διαβάσει στο σπίτι δεν μπορεί να καταλάβει ή να θυμηθεί κάποια πράγματα και έτσι τελικά δεν διαβάζει; Να είστε σίγουροι ότι κανένα παιδί δεν θέλει να του γίνει παρατήρηση μέσα στην τάξη και αν δεν έχει κάποια βοήθεια στο σπίτι πρέπει εμείς να του δώσουμε τη βοήθεια που χρειάζεται. Πώς;;; Μέσα από το φιλικό, πρακτικό και αποτελεσματικό E-book.

Συνηθως το homework περιλαμβάνει reading aloud (δηλαδή ανάγνωση), ορθογραφία, μελέτη λεξιλογίου & εξάσκηση στο λεξιλόγιο με ειδικές ασκέσεις, γραμματική και αντίστοιχες ασκήσεις, ασκήσεις προφοράς, προετοιμασία για speaking, writing &project. Όχι όλα αυτά μαζί φυσικά αλλά κάποια από αυτά σε κάθε μάθημα.
Ας δούμε λοιπόν τι περιλαμβάνει το E-book έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους μαθητές με την προετοιμασία τους.

2. Τι περιλαμβάνει το e-book;
Α) Καταρχήν, περιλαμβάνει σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα κεφάλαια και τις σελίδες του αναγνωστικού τους βιβλίου. Αν ανοίξουμε όμως ένα κεφάλαιο θα δούμε ότι ενεργές για να τις χρησιμοποιήσει είναι μόνο οι ασκήσεις που του χρησιμεύουν για εξάσκηση και επανάληψη των όσων διδάχτηκαν στην τάξη αλλά και των κομματιών εκείνων που αποτελούν κομμάτι του homework. Σε όλα αυτά δεν είναι ενεργοποιημένες οι λύσεις των ασκήσεων γιατί σκοπός μας δεν είναι να δώσουμε μασημένη τροφή στα παιδιά.
Ας μπούμε λοιπόν μέσα σε ένα κεφάλαιο για να δούμε τι εννοώ.

ACCESS 2 MODULE 1 – UNIT 1a+1b

Ας ξεκινήσουμε από την ανάγνωση του κειμένου. Θα πρέπει εδώ να τονίσω τη σημαντικότητα αυτού του κομματιού του homework. Κανείς δεν μπορεί να μάθει να γράφει και να μιλάει σωστά τη γλώσσα αν δεν διαβάζει σωστά ως προς την προφορά αλλά και με ευχέρεια. Για να μπορέσει λοιπόν ένας μαθητής να διαβάσει σωστά πρέπει να υπάρχει κάπου η προφορά αλλά και η ερμηνεία των άγνωστων λέξεων ενός κειμένου.

Unit 1b Ex. 2 Σε αυτήν την άσκηση τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα πρώτα να μάθουν το λεξιλόγιο και μετά να κάνουν ανάγνωση. Ας δούμε πως. Πατώντας το κουμπί με τις γραμμές και τις τελείες τα παιδιά βλέπουν όλες τις άγνωστες με τις ερμηνείες τους ενώ ταυτόχρονα πατώντας τα ακουστικά έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν και την προφορά. Επίσης αν προσέξετε πάνω στο κείμενο υπάρχουν λέξεις έντονα χρωματισμένες. Όταν ο μαθητής πατήσει πάνω σε αυτές βλέπει την ερμηνεία τους και ένα παράδειγμα και έτσι με αυτόν τον τρόπο τους δίνετε η δυνατότητα να συνδυάζουν τη λέξη με το περιβάλλον μέσα στο οποίο τη βρίσκουμε ώστε να μπορούν να την μάθουν και πιο εύκολα. Ας δούμε ένα παράδειγμα. (Show words in bold)
Αφού δουν με αυτό τον τρόπο τις άγνωστες λέξεις μπορούν να προχωρήσουν στην ανάγνωση. Και εδώ αρχίζει πάλι η μαγεία του E-book.
Ξεχάστε το cd player.
Πατώντας το κουμπί play τα απιδιά ακούν αλλά και βλέπουν το κείμενο με τη μορφή karaoke (η γραμμή που ακούγεται γίνεται μπλε) και πατώντας το pause μπορούν να σταματήσουν το κείμενο να επαναλάβουν την μπλε πρόταση και μετά να συνεχίσουν παρακάτω. Έτσι κάνουν ανάγνωση εύκολα και σωστά.

Ας δούμε τώρα ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του homework που κάνει το μαθητη ανεξαρτητο. Την ορθογραφία.

Unit 1a Ex. 3 Σε αυτήν την άσκηση τα παιδιά πρέπει να δουν μία λίστα λέξεων και να βρουν την ερμηνεία τους – πράγμα το οποίο έχει γίνει ήδη μέσα από την τάξη. Οι λέξεις αυτές συνήθως αποτελούν όμως και την ορθογραφία τους. Εδώ είναι και η μαγεία του E-book και εκεί όπου φαίνεται ότι είναι πράγματι study partner των παιδιών. Αν πατήσουμε το κουμπί με τις γραμμές και τις τελείες μπαίνουμε στη λίστα των λέξεων της άσκησης. Εκεί ανοίγονται πολλές δυνατότητες και πάμε να δούμε πώς χρησιμοποιούνται για την εκμάθηση της ορθογραφίας.

Πατώντας το κουμπάκι με τα ακουστικά ο μαθητής ακούει τη λέξη στα Αγγλικά.
Πατώντας το κουμπί WORD βλέπει την Αγγλική λέξη.
Πατώντας το κουμπί TRANSLATION βλέπει την ελληνική ερμηνεία.

Αφού μελετήσει τις λέξεις ο μαθητής έχει τις εξής δυνατότητες :
Α) Να κρύψει την ελληνική ερμηνεία και διαβάζοντας ή ακούγοντας την Αγγλική λέξη να λέει την ερμηνεία της.
Β) Να κρύψει την αγγλική λέξη και να αφήσει την ελληνική οπότε βλέποντας την ελληνική ερμηνεία να λέει το αντίστοιχο αγγλικό.
Γ) Να κρύψει και τα αγγλικά και τα ελληνικά και πατώντας τα ακουστικά να ακούει την λέξη και να την γράφει αγγλικά και ελληνικά.

Ο μαθητής λοιπόν γίνεται ανεξάρτητος αφού μπορεί πλέον να διαβάσει χωρίς την βοήθεια κανενός.

Μετά την ανάγνωση και την ορθογραφία συνήθως υπάρχουν λεξιλογικές ασκήσεις. Ας δούμε πως δουλεύονται αυτές.

Unit 1a Ex. 4 Αυτή είναι μία λεξιλογική άσκηση η οποία σίγουρα έχει γίνει και μέσα στην τάξη. Αλλά εδώ είναι σαν παιχνίδι όπου ο μαθητής σύρει και τοποθετεί τη σωστή λέξη στο σωστό κουτάκι. Αν αυτό που γράφει ο μαθητής είναι λάθος ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος και έτσι παίζοντας με τον υπολογιστή τα παιδιά κάνουν επανάληψη. Χρησιμοποιώντας δε το κουμπί την ανακύκλωσης μπορούν να ξαναρχίσουν την άσκηση από την αρχή όσες φορές θέλουν.
Κανοντας πολλες προσπάθειες δημιουργείται μάθηση.

Ex. 5 Και φτάνουμε στη γραμματική. Άλλο ένα κομμάτι που απασχολεί τους γονείς ως προς το διάβασμα στο σπίτι αλλά και τους μαθητές οι οποίοι παραπονιούνται πολλές φορές ότι στην τάξη το είχαν καταλάβει αλλά τώρα ξέχασαν πως το είχε δείξει η κυρία. Για να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση έχουμε μέσα στο E-book την παρουσίαση της γραμματικής.
Για να δούμε :
Α) Πατώντας το κουμπί με το βιβλιαράκι ο μαθητής βλέπει όλη τη θεωρία της γραμματικής με τη μορφή κανόνων.
Β) Πατώντας όμως την κουκουβάγια έχει την δυνατότητα να δει τα παραδείγματα με ήχο και εικόνα μέσα από τα οποία του παρουσίασε η καθηγήτρια τη θεωρία μέσα στην τάξη.
Από εκεί και πέρα οι ασκήσεις υπάρχουν ενεργοποιημένες για να τις λύσει ο μαθητής όσες φορές θέλει αλλά χωρίς να του προσφέρεται έτοιμη η απάντηση. Πρέπει να τη βρει μόνος του και απλά αν είναι σωστή θα ακούσει τον ήχο του σωστού ενώ αν είναι λάθος θα ακούσει τον ήχο του λάθους.

Ex. 10 Αν κοιτάξουμε τη σελίδα του βιβλίου υπάρχει και η άσκηση 10. Αυτή είναι το project που συνήθως έχουν οι μαθητές για homework. Αν κοιτάξετε το E-book όμως δεν την έχει ενεργοποιημένη. Γιατί; Μα γιατί θα έπρεπε να βάλουμε το μοντέλο της έκθεσης δηλαδή μία έτοιμη έκθεση. Ο σκοπός όμως του E-book δεν είναι να προσφέρει μασημένη τροφή στα παιδιά αλλά να εκμαιεύει από τα παιδιά τις γνώσεις τους.

Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του βιβλίου είναι το listening δηλαδή οι ακουστικές ασκήσεις.

Unit 1b - Ex. 7 Οι ασκήσεις ακουστικής δεξιότητας είναι ενεργοποιημένες μέσα στο E-book χωρίς όμως να μπορεί να τις λύσει ο μαθητής. Γιατί λοιπόν υπάρχουν στο E-book; Για να μπορεί ένας μαθητής αν θέλει γυρνώντας σπίτι να ξανακούσει μία άσκηση η οποία έχει γίνει μέσα στην τάξη. Εκτός αυτού εμείς τους δίνουμε ενεργό και το κείμενο που ακούγεται στην άσκηση πατώντας το κουμπί με το βιβλιαράκι ώστε σε περίπτωση που θέλουν να τσεκάρουν ή να βρουν την εξήγηση της επιλογής να μπορούν να το κάνουν. Εκτός αυτού ακούγοντας και διαβάζοντας το κείμενο απορροφούν τη γλώσσα καλύτερα.

Unit 1f – Ex 4 Στις ασκήσεις του ICT εκεί δηλαδή που οι μαθητές πρέπει να κάνουν έρευνα στο internet, δίνουμε στο E-book την απάντηση γιατί υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν internet στο σπίτι ή που δεν τους δίνετε η δυνατότητα να το χρησιμοποιούν. Επειδή λοιπόν αυτές οι πληροφορίες είναι ενδιαφέρουσες αλλά και χρήσιμες εμείς τους τις δίνουμε.

Τι άλλο περιλαμβάνει το E-book:
Β) Το Self check που τους αναθέτει η κυρία τους για homework πριν από κάθε test. Έτσι τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα αφού μελετήσουν να το λύσουν ξανά και ξανά όσες φορές θέλουν για να εξασκηθούν πάνω στο λεξιλόγιο τη γραμματική και τις δομές του κεφαλαίου.

Γ) Τα Quizzes και τα Games. Δεν είναι όλα στη ζωή μελέτη. Χρειάζεται και λίγο διασκέδαση. Τι καλύτερο λοιπόν από το να έχεις Quizzes και Games τα οποία όμως ταυτόχρονα να σε βοηθάνε να κάνεις και επανάληψη σε όλα όσα έμαθες στο λεξιλόγιο και τη γραμματική του αντίστοιχου κεφαλαίου!!!!
Ας δούμε μερικά παραδείγματα και ας παίξουμε και εμείς λίγο να χαλαρώσουμε.
• Ποιος δεν έπαιξε «Εκατομμυριούχο» κάποια στιγμή στη ζωή του;;; Μέχρι και ταινία έγινε. Έτσι και εμείς δημιουργήσαμε τα Quizzes πάνω στο μοντέλο του εκατομμυριούχου και μπορούν τα παιδιά να παίζουν ή έναντι στον εαυτό τους ή ενάντια σε εσάς αν γνωρίζεται αγγλικά αλλά και με τους φίλους τους όταν έρχονται να τους επισκεφθούν. Τι θα λέγατε να παίξουμε και εμείς μια δυο ερωτήσεις; Που ξέρετε μπορεί να είστε ο επόμενος εκατομμυριούχος!!!!!
• Τα παιχνίδια είναι δύο κατηγοριών : grammar games που χρησιμοποιούν τη γραμματική που έχει διδαχθεί στο αντίστοιχο κεφάλαιο και vocabulary games που χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο που έχουν διδαχθεί οι μαθητές στο αντίστοιχο κεφάλαιο. Θέλετε να χαλαρώσουμε με μερικά από αυτά;
Για να δούμε : υπάρχει ποδόσφαιρο για τους παθιασμένους με το άθλημα (Unit 1), ψάρεμα για τους λάτρεις της ησυχίας (Unit 4), τοξοβολία για τους κλασσικούς τύπους (Unit 5), αλλά και φλεγόμενοι δράκοι για τους λάτρεις της περιπέτειας και των σύγχρονων ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Unit 8). Και μην ξεχνάτε όλα αυτά τα παιχνίδια παίζονται με αντίπαλο τον χρόνο. Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!!

Και μήπως τελειώσαμε εδώ; Όχι βέβαια. Καλά μεν τα παιχνίδια αλλά μην ξεχνάμε ότι εδώ μιλάμε για εκπαίδευση.

Τι άλλο περιλαμβάνει το E-book;
Δ) Το Vocabulary Bank. Μία εκπληκτική τράπεζα θεματικού λεξιλογίου που μπορούν να τη χρησιμοποιούν οι μαθητές για να παίζουν με τις καινούριες λέξεις του module ενώ ταυτόχρονα κάνουν επανάληψη. Ας μπούμε σε ένα τέτοιο bank για να σας δείξω τι εννοώ. Όπως μπορείτε να δείτε ο μαθητής έχει οπτική απεικόνιση του λεξιλογίου αλλά και ακουστική και μπορεί να ξανακάνει την άσκηση όσες φορές θέλει.

Και επειδή στη ζωή δεν είναι όλα διάβασμα για το σχολείο εμείς ενσωματώσαμε μέσα στο E-book και διάβασμα για ξεκούραση.

Τι ακόμα περιλαμβάνει το E-book;
Ε) Το Reader E-book και το Reader video. Ας τα δούμε από κοντά.
Στο Reader E-book οι μαθητές βλέπουν το βιβλίο σε ψηφιακή μορφή. Κάνοντας κλικ πάνω στο κείμενο αυτό ξεθολώνει και με τη μορφή karaoke τα παιδιά ακούν και διαβάζουν την ιστορία.
Το Reader Video δίνει ακόμα περισσότερες δυνατότητες. Πατώντας το κουμπί με το ABC μπορούν να δουν οπτικό-ακουστική παρουσίαση του αγνώστου λεξιλόγιο του κάθε κεφαλαίου ενώ πατώντας το κουμπί με το σημειωματάριο μπορούν να κάνουν ασκήσεις που αφορούν τα κεφάλαια του βιβλίου.

 

Υπάρχουν κι άλλα;;; Βεβαίως.

 

Το animation δηλαδή η οπτική απεικόνιση των πραγμάτων έχει γίνει πολύ σημαντική στις μέρες μας διότι έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στο να συγκρατείται η πληροφορία καλύτερα κατά 70%. Έτσι μέσα στο E-book περιλαμβάνετε και το Access Video το οποίο περιέχει αυθεντικά videos γυρισμένα στην Αγγλία από native speakers γύρω από το θέμα του κεφαλαίου. Τα video ακολουθούνται από ερωτήσεις που μπορούν να απαντήσουν οι μαθητές.

Και τέλος έχουμε το word list. Μέσα εκεί οι μαθητές βρίσκουν όλες τις λέξεις του βιβλίου κατά κεφάλαιο και κατά αλφαβητική σειρά ώστε σε περίπτωση που λύνουν κάποια άσκηση ή διαβάζουν κάποιο κείμενο και βρίσκουν κάποια άγνωστη λέξη να μην αγχώνονται γιατί δεν την ξέρουν ούτε να γιατί πρέπει να ανοίξουν λεξικό. Πατώντας το word list μπαίνουν στην αλφαβήτα, βρίσκουν τη λέξη, την ακούν και βλέπουν την ερμηνεία της.

E-book (Access 2)

 

1.     Τι είναι το e-book;

Το E-book είναι :

·        Πρακτικό για τους καθηγητές

·        Αποτελεσματικό για τους μαθητές

·        Φιλικό για τους γονείς

 

Είναι πρακτικό για τους καθηγητές γιατί διασφαλίζει ότι τα παιδιά μπορούν να μελετήσουν στο σπίτι με ασφάλεια όσα τους έχουν αναθέσει.

Είναι αποτελεσματικό για τους μαθητές γιατί διαβάζουν ευχάριστα και γρήγορα όσα έχουν να προετοιμάσουν για την επόμενη φορά.

Είναι φιλικό για τους γονείς γιατί δεν χρειάζεται να ασχοληθούν με το διάβασμα των παιδιών τους στα αγγλικά πέρα απο τα να τα επιβλέπουν.  

 

Τόσο οι καθηγητές όσο και οι γονείς  εκφράζουν την αγωνία τους για το πώς να βοηθήσουν τα παιδιά με το διάβασμα στο σπίτι. Σε αυτή την αγωνία έρχεται να δώσει απάντηση και λύση το interactive e-book ή αλλιώς όπως εμείς λέμε στα Αγγλικά ο καινούριος study partner των παιδιών. Δηλαδή, ο καινούριος σύντροφος μελέτης των παιδιών σας.

Πατώντας, λοιπόν, πάνω στην έμφυτη δυνατότητα των παιδιών να χειρίζονται τον υπολογιστή αλλά και στην αγάπη τους για αυτόν αφού περνάνε ώρες μπροστά στην οθόνη του, δημιουργήσαμε το e-book με τη σφραγίδα και την ποιότητα της Express Publishing.

 

 

Πριν δούμε αναλυτικά το E-book θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί ένα παιδί μπορεί να έρθει αδιάβαστο μέσα στην τάξη. Είναι ένα τεμπέλικο παιδί που απλά δεν διαβάζει; Είναι ένα αδιάφορο παιδί που δεν θέλει να μάθει αγγλικά; Είναι ένα παιδί που είναι φορτωμένο με τα διαβάσματα του ελληνικού σχολείου και δεν έχει χρόνο; Είναι ένα παιδί που δεν έχει κάποιον να τον βοηθήσει στο σπίτι;

Ή μήπως τελικά είναι ένα παιδί το οποίο όταν προσπάθησε να διαβάσει στο σπίτι δεν μπορεί να καταλάβει ή να θυμηθεί κάποια πράγματα και έτσι τελικά δεν διαβάζει; Να είστε σίγουροι ότι κανένα παιδί δεν θέλει να του γίνει παρατήρηση μέσα στην τάξη και αν δεν έχει κάποια βοήθεια στο σπίτι  πρέπει εμείς να του δώσουμε τη βοήθεια που χρειάζεται. Πώς;;; Μέσα από το φιλικό, πρακτικό και αποτελεσματικό E-book.

 

 Συνηθως το homework περιλαμβάνει reading aloud (δηλαδή ανάγνωση), ορθογραφία, μελέτη λεξιλογίου & εξάσκηση στο λεξιλόγιο με ειδικές ασκέσεις, γραμματική και αντίστοιχες ασκήσεις, ασκήσεις προφοράς, προετοιμασία για speaking, writing &project. Όχι όλα αυτά μαζί φυσικά αλλά κάποια από αυτά σε κάθε μάθημα.

Ας δούμε λοιπόν τι περιλαμβάνει το E-book  έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους μαθητές με την προετοιμασία τους.

 

2.     Τι περιλαμβάνει το e-book;

Α) Καταρχήν, περιλαμβάνει σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα κεφάλαια και τις σελίδες του αναγνωστικού τους βιβλίου. Αν ανοίξουμε όμως ένα κεφάλαιο θα δούμε ότι ενεργές για να τις χρησιμοποιήσει είναι μόνο οι ασκήσεις που του χρησιμεύουν για εξάσκηση και επανάληψη των όσων διδάχτηκαν στην τάξη αλλά και των κομματιών εκείνων που αποτελούν κομμάτι του homework. Σε όλα αυτά δεν είναι ενεργοποιημένες οι λύσεις των ασκήσεων γιατί σκοπός μας δεν είναι να δώσουμε μασημένη τροφή στα παιδιά.

Ας μπούμε λοιπόν μέσα σε ένα κεφάλαιο για να δούμε τι εννοώ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ACCESS 2 MODULE 1 – UNIT 1a+1b 

 

Ας ξεκινήσουμε από την ανάγνωση του κειμένου. Θα πρέπει εδώ να τονίσω τη σημαντικότητα αυτού του κομματιού του homework. Κανείς δεν μπορεί να μάθει να γράφει και να μιλάει σωστά τη γλώσσα αν δεν διαβάζει σωστά ως προς την προφορά αλλά και με ευχέρεια. Για να μπορέσει λοιπόν ένας μαθητής να διαβάσει σωστά πρέπει να υπάρχει κάπου η προφορά αλλά και η ερμηνεία των άγνωστων λέξεων ενός κειμένου.

 

Unit 1b Ex. 2 Σε αυτήν την άσκηση τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα πρώτα να μάθουν το λεξιλόγιο και μετά να κάνουν ανάγνωση. Ας δούμε πως. Πατώντας το κουμπί με τις γραμμές και τις τελείες τα παιδιά βλέπουν όλες τις άγνωστες με τις ερμηνείες τους ενώ ταυτόχρονα πατώντας τα ακουστικά έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν και την προφορά. Επίσης αν προσέξετε πάνω στο κείμενο υπάρχουν λέξεις έντονα χρωματισμένες. Όταν ο μαθητής πατήσει πάνω σε αυτές βλέπει την ερμηνεία τους και ένα παράδειγμα και έτσι με αυτόν τον τρόπο τους δίνετε η δυνατότητα να συνδυάζουν τη λέξη με το περιβάλλον μέσα στο οποίο τη βρίσκουμε ώστε να μπορούν να την μάθουν και πιο εύκολα. Ας δούμε ένα παράδειγμα. (Show words in bold)

Αφού δουν με αυτό τον τρόπο τις άγνωστες λέξεις μπορούν να προχωρήσουν στην ανάγνωση. Και εδώ αρχίζει πάλι η μαγεία του E-book.

Ξεχάστε το cd player.

Πατώντας το κουμπί play τα απιδιά ακούν αλλά και βλέπουν το κείμενο με τη μορφή karaoke (η γραμμή που ακούγεται γίνεται μπλε) και πατώντας το pause μπορούν να σταματήσουν το κείμενο να επαναλάβουν την μπλε πρόταση και μετά να συνεχίσουν παρακάτω. Έτσι κάνουν ανάγνωση εύκολα και σωστά. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ας δούμε τώρα ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του homework που κάνει το μαθητη ανεξαρτητο. Την ορθογραφία.

 

Unit 1a Ex. 3 Σε αυτήν την άσκηση τα παιδιά πρέπει να δουν μία λίστα λέξεων και να βρουν την ερμηνεία τους – πράγμα το οποίο έχει γίνει ήδη μέσα από την τάξη. Οι λέξεις αυτές συνήθως αποτελούν όμως και την ορθογραφία τους. Εδώ είναι και η μαγεία του E-book και εκεί όπου φαίνεται ότι είναι πράγματι study partner των παιδιών. Αν πατήσουμε το κουμπί με τις γραμμές και τις τελείες μπαίνουμε στη λίστα των λέξεων της άσκησης. Εκεί ανοίγονται πολλές δυνατότητες και πάμε να δούμε πώς χρησιμοποιούνται για την εκμάθηση της ορθογραφίας.

 

Πατώντας το κουμπάκι με τα ακουστικά ο μαθητής ακούει τη λέξη στα Αγγλικά.

Πατώντας το κουμπί WORD βλέπει την Αγγλική λέξη.

Πατώντας το κουμπί TRANSLATION βλέπει την ελληνική ερμηνεία.

 

Αφού μελετήσει τις λέξεις ο μαθητής έχει τις εξής δυνατότητες :

Α) Να κρύψει την ελληνική ερμηνεία και διαβάζοντας ή ακούγοντας την Αγγλική λέξη να λέει την ερμηνεία της.

Β)  Να κρύψει την αγγλική λέξη και να αφήσει την ελληνική οπότε βλέποντας την ελληνική ερμηνεία να λέει το αντίστοιχο αγγλικό.

Γ) Να κρύψει και τα αγγλικά και τα ελληνικά και πατώντας τα ακουστικά να ακούει την λέξη και να την γράφει αγγλικά και ελληνικά.

 

Ο μαθητής λοιπόν γίνεται ανεξάρτητος αφού μπορεί πλέον να διαβάσει χωρίς την βοήθεια κανενός.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μετά την ανάγνωση και την ορθογραφία συνήθως υπάρχουν λεξιλογικές ασκήσεις. Ας δούμε πως δουλεύονται αυτές.

 

Unit 1a Ex. 4 Αυτή είναι μία λεξιλογική άσκηση η οποία σίγουρα έχει γίνει και μέσα στην τάξη. Αλλά εδώ είναι σαν παιχνίδι όπου ο μαθητής σύρει και τοποθετεί τη σωστή λέξη στο σωστό κουτάκι. Αν αυτό που γράφει ο μαθητής είναι λάθος ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος και έτσι παίζοντας με τον υπολογιστή τα παιδιά κάνουν επανάληψη. Χρησιμοποιώντας δε το κουμπί την ανακύκλωσης μπορούν να ξαναρχίσουν την άσκηση από την αρχή όσες φορές θέλουν.

Κανοντας πολλες προσπάθειες δημιουργείται μάθηση.

 

Ex. 5 Και φτάνουμε στη γραμματική. Άλλο ένα κομμάτι που απασχολεί τους γονείς ως προς το διάβασμα στο σπίτι αλλά και τους μαθητές οι οποίοι παραπονιούνται πολλές φορές ότι στην τάξη το είχαν καταλάβει αλλά τώρα ξέχασαν πως το είχε δείξει η κυρία. Για να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση έχουμε μέσα στο E-book την παρουσίαση της γραμματικής.

Για να δούμε :

Α) Πατώντας το κουμπί με το βιβλιαράκι ο μαθητής βλέπει όλη τη θεωρία της γραμματικής με τη μορφή κανόνων.

Β) Πατώντας όμως την κουκουβάγια έχει την δυνατότητα να δει τα παραδείγματα με ήχο και εικόνα μέσα από τα οποία του  παρουσίασε η καθηγήτρια τη θεωρία μέσα στην τάξη.

Από εκεί και πέρα οι ασκήσεις υπάρχουν ενεργοποιημένες για να τις λύσει ο μαθητής όσες φορές θέλει αλλά χωρίς να του προσφέρεται έτοιμη η απάντηση. Πρέπει να τη βρει μόνος του και απλά αν είναι σωστή θα ακούσει τον ήχο του σωστού ενώ αν είναι λάθος θα ακούσει τον ήχο του λάθους. 

 

Ex. 10   Αν κοιτάξουμε τη σελίδα του βιβλίου υπάρχει και η άσκηση 10. Αυτή είναι το project που συνήθως έχουν οι μαθητές για homework. Αν κοιτάξετε το E-book όμως δεν την έχει ενεργοποιημένη. Γιατί; Μα γιατί θα έπρεπε να βάλουμε το μοντέλο της έκθεσης δηλαδή μία έτοιμη έκθεση. Ο σκοπός όμως του E-book δεν είναι να προσφέρει μασημένη τροφή στα παιδιά αλλά να εκμαιεύει από τα παιδιά τις γνώσεις τους.

 

 

 

 

 

 

 

Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του βιβλίου είναι το listening δηλαδή οι ακουστικές ασκήσεις.

 

Unit 1b - Ex. 7 Οι ασκήσεις ακουστικής δεξιότητας είναι ενεργοποιημένες μέσα στο E-book χωρίς όμως να μπορεί να τις λύσει ο μαθητής. Γιατί λοιπόν υπάρχουν στο E-book; Για να μπορεί ένας μαθητής αν θέλει γυρνώντας σπίτι να ξανακούσει μία άσκηση η οποία έχει γίνει μέσα στην τάξη. Εκτός αυτού εμείς τους δίνουμε ενεργό και το κείμενο που ακούγεται στην άσκηση πατώντας το κουμπί με το βιβλιαράκι ώστε σε περίπτωση που θέλουν να τσεκάρουν ή να βρουν την εξήγηση της επιλογής να μπορούν να το κάνουν. Εκτός αυτού ακούγοντας και διαβάζοντας το κείμενο απορροφούν τη γλώσσα καλύτερα.

 

Unit 1fEx 4 Στις ασκήσεις του ICT εκεί δηλαδή που οι μαθητές πρέπει να κάνουν έρευνα στο internet, δίνουμε στο E-book την απάντηση γιατί υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν internet στο σπίτι ή που δεν τους δίνετε η δυνατότητα να το χρησιμοποιούν. Επειδή λοιπόν αυτές οι πληροφορίες είναι ενδιαφέρουσες αλλά και χρήσιμες εμείς τους τις δίνουμε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι άλλο περιλαμβάνει το E-book:

Β) Το Self check που τους αναθέτει η κυρία τους για homework πριν από κάθε test. Έτσι τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα αφού μελετήσουν να το λύσουν ξανά και ξανά όσες φορές θέλουν για να εξασκηθούν πάνω στο λεξιλόγιο  τη γραμματική και τις δομές του κεφαλαίου.

 

Γ) Τα Quizzes και τα Games. Δεν είναι όλα στη ζωή μελέτη. Χρειάζεται και λίγο διασκέδαση. Τι καλύτερο λοιπόν από το να έχεις Quizzes και Games τα οποία όμως ταυτόχρονα να σε βοηθάνε να κάνεις και επανάληψη σε όλα όσα έμαθες στο λεξιλόγιο και τη γραμματική του αντίστοιχου κεφαλαίου!!!!

Ας δούμε μερικά παραδείγματα και ας παίξουμε και εμείς λίγο να χαλαρώσουμε.

·        Ποιος δεν έπαιξε «Εκατομμυριούχο» κάποια στιγμή στη ζωή του;;; Μέχρι και ταινία έγινε. Έτσι και εμείς δημιουργήσαμε τα Quizzes πάνω στο μοντέλο του εκατομμυριούχου και μπορούν τα παιδιά να παίζουν ή έναντι στον εαυτό τους ή ενάντια σε εσάς αν γνωρίζεται αγγλικά αλλά και με τους φίλους τους όταν έρχονται να τους επισκεφθούν. Τι θα λέγατε να παίξουμε και εμείς μια δυο ερωτήσεις; Που ξέρετε μπορεί να είστε ο επόμενος εκατομμυριούχος!!!!!

·        Τα παιχνίδια είναι δύο κατηγοριών : grammar games που χρησιμοποιούν τη γραμματική που έχει διδαχθεί στο αντίστοιχο κεφάλαιο και vocabulary games που χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο που έχουν διδαχθεί οι μαθητές στο αντίστοιχο κεφάλαιο. Θέλετε να χαλαρώσουμε με μερικά από αυτά;

Για να δούμε : υπάρχει ποδόσφαιρο για τους παθιασμένους με το άθλημα (Unit 1), ψάρεμα για τους λάτρεις της ησυχίας (Unit 4), τοξοβολία για τους κλασσικούς τύπους (Unit 5), αλλά και φλεγόμενοι δράκοι για τους λάτρεις της περιπέτειας και των σύγχρονων ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Unit 8). Και μην ξεχνάτε όλα αυτά τα παιχνίδια παίζονται με αντίπαλο τον χρόνο. Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και μήπως τελειώσαμε εδώ; Όχι βέβαια. Καλά μεν τα παιχνίδια αλλά μην ξεχνάμε ότι εδώ μιλάμε για εκπαίδευση.

 

Τι άλλο περιλαμβάνει το E-book;

Δ) Το Vocabulary Bank. Μία εκπληκτική τράπεζα θεματικού λεξιλογίου που μπορούν να τη χρησιμοποιούν οι μαθητές για να παίζουν με τις καινούριες λέξεις του module ενώ ταυτόχρονα κάνουν επανάληψη. Ας μπούμε σε ένα τέτοιο bank για να σας δείξω τι εννοώ. Όπως μπορείτε να δείτε ο μαθητής έχει οπτική απεικόνιση του λεξιλογίου αλλά και ακουστική και μπορεί να ξανακάνει την άσκηση όσες φορές θέλει.

 

Και επειδή στη ζωή δεν είναι όλα διάβασμα για το σχολείο εμείς ενσωματώσαμε μέσα στο E-book και διάβασμα για ξεκούραση.

 

Τι ακόμα περιλαμβάνει το E-book;

Ε) Το Reader E-book και το Reader video. Ας τα δούμε από κοντά.

Στο Reader E-book οι μαθητές βλέπουν το βιβλίο σε ψηφιακή μορφή. Κάνοντας κλικ πάνω στο κείμενο αυτό ξεθολώνει και με τη μορφή karaoke τα παιδιά ακούν και διαβάζουν την ιστορία.

Το Reader Video δίνει ακόμα περισσότερες δυνατότητες. Πατώντας το κουμπί με το ABC μπορούν να δουν οπτικό-ακουστική παρουσίαση του αγνώστου λεξιλόγιο του κάθε κεφαλαίου ενώ πατώντας το κουμπί με το σημειωματάριο μπορούν να κάνουν ασκήσεις που αφορούν τα κεφάλαια του βιβλίου.

Υπάρχουν κι άλλα;;; Βεβαίως.

Το animation δηλαδή η οπτική απεικόνιση των πραγμάτων έχει γίνει πολύ σημαντική στις μέρες μας διότι έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στο να συγκρατείται η πληροφορία καλύτερα κατά 70%. Έτσι μέσα στο E-book περιλαμβάνετε και το Access Video το οποίο περιέχει αυθεντικά videos γυρισμένα στην Αγγλία από native speakers γύρω από το θέμα του κεφαλαίου. Τα video ακολουθούνται από ερωτήσεις που μπορούν να απαντήσουν οι μαθητές.

Και τέλος έχουμε το word list. Μέσα εκεί οι μαθητές βρίσκουν όλες τις λέξεις του βιβλίου κατά κεφάλαιο και κατά αλφαβητική σειρά ώστε σε περίπτωση που λύνουν κάποια άσκηση ή διαβάζουν κάποιο κείμενο και βρίσκουν κάποια άγνωστη λέξη να μην αγχώνονται γιατί δεν την ξέρουν ούτε να γιατί πρέπει να ανοίξουν λεξικό. Πατώντας το word list μπαίνουν στην αλφαβήτα, βρίσκουν τη λέξη, την ακούν και βλέπουν την ερμηνεία της.